B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Witamy w biurze prasowym B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
Pricing. Jak zarządzać cenami?
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw.
2019-09-10, 13:24
35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt.
2019-07-04, 12:29
Jak zarządzać produktem?
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (product managementu). Autorką programu szkolenia z product managementu i trenerem prowadzącym warsztat była Pani Hanna Adamiak, trener praktyk, ekspert w zakresie marketingu.
2019-07-02, 11:41
Praktyczne szkolenie z zarządzania i obrotu paletami
Zarządzanie i obrót paletami, czyli gospodarka paletami to tematyka szkolenia otwartego przeprowadzonego przez w Warszawie przez B&O NAVIGATOR w dniu 11 kwietnia. Celem szkolenia było przekazanie uczestnikom wiedzy i podniesienie umiejętności niezbędnych do nowoczesnego i profesjonalnego zarządzania procesami gospodarki paletowej w przedsiębiorstwie w oparciu o standardy paletowe EPAL, UIC, EUR.
2019-06-06, 11:36
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii:
2019-05-23, 11:54
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.
2019-05-21, 13:30
SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI
Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "czy może wywierać?". Tylko w jak dużym stopniu wywiera? Jak silna może być reguła społecznego dowodu słuszności?
2019-05-17, 11:29
EXPOSE SZEFA
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expose szefa? Otóż expose szefa to krótkie, zwięzłe i konkretne, podkreślam konkretne wystąpienie managera skierowane do swoich podwładnych, którego celem jest przekazanie pracownikom reguł i zasad, którymi będziesz się kierował zarządzając swoim zespołem. Expose szefa jest po prostu przedstawieniem pracownikom hierarchii zasad ich przełożonego.
2019-05-08, 11:18
SMED. Szkolenie na 5
22 marca B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa zorganizowała szkolenie otwarte "SMED (redukcja czasów przezbrojeń) jako element lean manufacturing", którego celem było przekazanie wiedzy i podniesienie umiejętności związanych z wykorzystaniem narzędzia lean manufacturing jakim jest SMED.
2019-05-07, 12:40
Gospodarka magazynowa szkolenie z praktykiem
Podniesieniu kompetencji potrzebnych do profesjonalnego zarządzania gospodarką magazynową było poświęcone szkolenie otwarte "Gospodarka magazynowa. Zarządzanie magazynem i logistyka magazynowana" zorganizowane 28 i 29 stycznia w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
2019-05-06, 13:43
Praktycznie o wdrożeniu systemu 5S
Rozwinięciu kompetencji niezbędnych do wdrożenia i zarządzania systemem 5S było poświęcone szkolenie otwarte "5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing", które przeprowadziliśmy w Warszawie w dniu 21 stycznia. Projektując program szkolenia z 5S oraz jego przebieg skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na praktycznych aspektach przebiegu procesu wdrożeniowego. Dlatego też, nasze szkolenie dostarcza bardzo praktycznych narzędzi wdrożeniowych takich jak m.in.: - narzędzi detekcji problemów, - pytania 5W, - diagramy decyzyjne, - Pareto, Pareto/Lorenz, Ishikawa wiele innych.
2019-04-29, 11:33
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolenie z wprowadzenia produktów na rynek było prowadzone w formule "praktycy dla praktyków" i koncentrowało się na przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego i, co najważniejsze, skutecznego zarządzania procesami new product development. Istotnym i cennym elementem szkolenia z wprowadzenia nowego produktu były doświadczenia zawodowe trenera, które zostały przekazane w formie atrakcyjnych case study's.
2019-04-10, 11:37
Zarządzanie zakupami. Ciekawie i dynamicznie
Zarządzanie zakupami, to "szkolenie było prowadzone ciekawie, dynamicznie. Poparte wieloma przykładami i ciekawostkami" - to jedna z wielu pozytywnych opinii i ocen, które otrzymało szkolenie "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" przygotowane i prowadzone przez naszego trenera praktyka Pana Marcina Mielniczuka.
2019-04-09, 13:05
Jak udzielić pracownikowi informacji zwrotnej?
Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu podwładnymi i budowaniu ich motywacji. Jak prawidłowo udzielać feedbacku (informacji zwrotnej) pracownikom uczyli się managerowie podczas szkolenia "Informacja zwrotna (Feedback) w zarządzaniu zespołami", które zorganizowała B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Autorem programu i trenerem prowadzącym była Pani Aneta Ropek.
2019-04-05, 12:54
Jak zarządzać marką?
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek.
2019-04-04, 14:16
Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistów ds. zakupów. Wynik negocjacji zakupowych wpływa przecież na koszty funkcjonowania firmy.
2019-04-03, 12:45
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania emocjami własnymi i klienta oraz panowania na stresem, który nie wątpliwie generuje sytuacja reklamacyjna. Niezastąpione jest również odpowiednia postawa wobec reklamacji i potraktowanie jej jako informacji zwrotnej z rynku, czyli swoistego... prezentu od klienta.
2019-04-02, 14:17
Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?
Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie czy realizuje go w konwencji B2B czy B2C. 10 października przeprowadziliśmy kolejne udane szkolenie otwarte z tematu "Techniki obrony ceny". To ekspercki i cieszący się dużym powodzeniem warsztat w całości poświęcony tylko jednemu zagadnieniu - metodom obrony ceny produktu / usługi.
2019-04-01, 11:22
Udane szkolenie z logistyki magazynowej
W dniach 13 - 14 września odbyło się kolejne szkolenie otwarte "Gospodarka magazynowa. Zarządzanie magazynem i logistyka magazynowa" prowadzone przez trenera praktyka zarządzania logistycznego Pana dr Bogdana Krokera. W ciągu dwóch dni intensywnych i praktycznych warsztatów uczestnicy zdobywali wiedzę i umiejętności pozwalające profesjonalnie zarządzać procesami magazynowymi w przedsiębiorstwach.
2019-03-29, 15:22
Techniki, metody i etapy sprzedaży
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik sprzedaży, można z powodzeniem określić potrzeby oraz oczekiwania potencjalnego klienta. Jeśli będziemy wiedzieli, co klient potrzebuje, możemy z powodzeniem sprzedać nasz produkt, ale do tego jest konieczne badanie potrzeb klienta, a potem umiejętna prezentacja oferty oraz zbijanie obiekcji klienta. Do najskuteczniejszych technik sprzedaży zaliczamy metody wywierania wpływu na klienta.
2018-05-22, 17:02
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowem? Dlaczego na skutek pewnego mechanizmu psychologicznego zwanego efektem halo, niektórym osobom przypisujemy więcej pozytywnych cech i zachowań (efekt aureoli / anielski efekt halo) a innym ludziom więcej cech negatywnych niż mają w rzeczywistości (efekt Golema / szatański efekt halo).
2018-05-09, 17:04
ZASADA PARETO W BIZNESIE i NIE TYLKO
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? Czy wpływają one również na nasze codzienne zachowania? Czy jest i jak działa zasada Pareto? Dlaczego podczas szkoleń dotyczących z pozoru bardzo odległych od siebie tematów takich jak zarządzanie czasem i np. techniki sprzedaży trenerzy odwołują się do reguły Pareto?
2018-05-09, 16:55
OBSŁUGA REKLAMACJI - PORADNIK W 8 KROKACH
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.
W firmach, pracownicy obsługą reklamacji zajmują się jakby za karę.
2018-05-09, 16:46
Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia.
2018-04-26, 12:58
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.