Jak zarządzać marką?
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek.
2019-04-04, 14:16

18 i 19 października w Warszawie odbyło się organizowane przez B&O NAVIGATOR szkolenie otwarte "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów", podczas którego przekazaliśmy uczestnikom wiedzę dotycząca profesjonalnych strategii brand managementu i rozwijaliśmy ich umiejętności profesjonalnego i nowoczesnego zarządzania marką. Szkolenie z zarządzania marką prowadziła Pani Izabela Bohdan - Talmont, trener praktyk i ekspert marketingowy B&O NAVIGATOR.

Jak oceniono szkolenie z zarządzania marką?

Po zakończonych warsztatach uczestnicy zostali poproszeni o dokonanie oceny szkolenia z zarządzania marką. Ocenie zajęć posłużyła specjalna ankieta ewaluacyjna. Z ogromną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie i trener uzyskało najwyższą możliwą ocenę 5,00 w skali 1-5. Wszystkie trzy elementy szkolenia "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów" tj. wiadomości trenera, przygotowanie do zajęć i sposób prowadzenia szkolenia zostały ocenione na 5,00.

Uczestnicy szkolenia z brand managementu najczęściej tak uzasadniali wystawione "piątki":

"Dużo fajnych przykładów z życia; fajna atmosfera."
"Praktycznie, oparte na przykładach z życia. Realne sytuacje wyjaśnione w oparciu o teorię."
"Profesjonalne i wyczerpujące podejście do tematyki."

W ankiecie oceny osoby uczestniczące szkoleniu z zarządzania marką zostały poproszę o odpowiedź na poniższe pytania:

  • Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
  • Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani / Pana firmie? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
  • Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy? - tak odpowiedziało 100% uczestników.

Wiemy również co szczególnie podobało się uczestnikom w szkoleniu. Najczęściej wskazywali na:

"Tematyka badań marketingowych, dużo case-ów, bardzo angażujące warsztaty."
"Praca praktyczna oparta na teorii, nie na odwrót."
"Aktywna praca w praca w grupie, mało teorii w suchej formie, wiedza przekazana w łatwy i ciekawy sposób."

Jesteśmy przekonani, że wysokie oceny szkolenia oznaczają również to, że szkolenie z zarządzania marką dostarczyło osobom w nim uczestniczącym profesjonalnej wiedzy o procesie i strategiach zarządzania marką oraz podniosło ich kompetencje zawodowe. Mamy nadzieję, że udzieliliśmy odpowiedzi na pytanie "Jak zarządzać marką?".

Szkolenia dla brand managerów

Wszystkich Brand Managerów, Kierowników Marek i marketerów odpowiedzialnych za brandy zapraszamy na kolejne edycje szkolenia otwartego "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów". Szczegóły znajdzie w zakładce "Szkolenia otwarte". Szkolenie możemy również przeprowadzić w siedzibie Państwa firmy w formie szkolenia zamkniętego z dedykowanym programem merytorycznym. Zachęcamy do zapoznania się propozycjami szkoleń marketingowych znajdującymi się kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.