Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistów ds. zakupów. Wynik negocjacji zakupowych wpływa przecież na koszty funkcjonowania firmy.
2019-04-03, 12:45

18 i 19 października przeprowadziliśmy w Warszawie kolejne szkolenie otwarte z tematu "Negocjacje zakupowe. Profesjonalne szkolenie kupieckie". Celem szkolenia z negocjacji zakupowych było rozwinięcie kompetencji negocjacyjnych uczestników, którzy w swoich firmach są odpowiedzialni za proces negocjowania z dostawcami warunków zakupu i dostaw. Szkolenie Negocjacje Zakupowe poprowadził trener praktyk i ekspert B&O NAVIGATOR Pan Marcin Mielniczuk od wielu lat zawodowo zajmujący się zarządzaniem zakupami i negocjacjami zakupowymi.

Negocjacje zakupowe, tak oceniono szkolenie

Pod koniec szkolenia z negocjacji zakupowych poprosiliśmy uczestników o dokonanie oceny szkolenia i trenera w anonimowych i dobrowolnych ankietach. Z satysfakcją chcemy poinformować, że zarówno trener jak szkolenie zostało bardzo dobrze ocenione przez osoby w nim uczestniczące. Uczestnicy oceniali zajęcia w skali 1-5 (1 - ocena najniższa; 5 - ocena najwyższa). Pan Marcin Mielniczuk otrzymał następujące oceny: wiadomości przekazywane na szkoleniu - 5,00; przygotowanie do zajęć - 4,75; sposób prowadzenia szkolenia - 5,00. Średnia ocena szkolenia z negocjacji zakupowych to 4,92. Jak widać do idealne "piątki" zabrakło zaledwie 0,08 pkt.

Uczestnicy szkolenia z negocjacji kupieckich, tak uzasadniali swoje wysokie noty:

"Merytorycznie bez zbędnych dygresji z odpowiednim komentarzem lub ucinaniem dygresji uczestników. Super."
"Bardzo żywy, energiczny trener z bogatym doświadczeniem praktycznym. Równo dzielił uwagę na uczestników i uczestniczki."
"Merytoryczne podejście do przykładów występujących w życiu Kupca."
"Dużo praktycznych rad."

Uczestnicy odpowiedzieli również w ankietach na serię pytań zamkniętych związanych z oceną szkolenia z negocjacji z dostawcami. Brzmiały one:

  • Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
  • Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani / Pana firmie? - odpowiedzi twierdzącej "tak" udzieliło 100% uczestników.
  • Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy? - ponownie 100% uczestników było zgodnych, że tak.

Osoby uczestniczące w szkoleniu podzieliły się również opiniami o tym co w zajęciach podobało im się najbardziej:

"Zajęcia praktyczne - scenki z życia i ich późniejsza analiza."
"Prelegent."
"Ćwiczenia praktyczne."
"Przykłady z życia zawodowego."

Szkolenie Negocjacje Zakupowe dostępne w formie otwartej i zamkniętej

Cieszy nas fakt, że dzięki udziałowi w szkoleniu z negocjacji zakupowych podniosły się kompetencje zawodowe jego uczestników. Zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach tego szkolenia (szczegóły w zakładce "Szkolenia otwarte") lub zorganizowania tego szkolenia w formie zamkniętej w swojej firmie. Pozostałe tematy szkoleń dla managerów i pracowników działów zakupów znajdują się w kategorii "Szkolenia zakupowe".

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.