B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Witamy w biurze prasowym B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
PREZENTACJA PRODUKTU W INTERNECIE - PIERWSZY KROK DO SUKCESU SPRZEDAŻOWEGO W SIECI
Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest brak możliwości obejrzenia i dotknięcia produktu. Tak to prawda. Teraz wystarczy przekuć to na szansę i mamy gotową wskazówkę do działania.
2022-02-08, 12:16
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.
2021-12-27, 12:57
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). Każdy brand manager chce, aby jego marka była wyjątkowa, odróżniająca się od innych konkurencyjnych brandów, rozpoznawalna przez klientów i konsumentów i pozytywnie przez nich odbiera.
2021-12-17, 12:53
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji
Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego.
2021-11-26, 14:57
Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
Wskaźniki efektywności magazynowej, to zestaw mierników wspomagających pracę managera magazynu lub specjalisty odpowiedzialnego za zarządzanie magazynem i logistyką magazynową. Możemy do nich zaliczyć na przykład: stopę kosztów magazynowania, czy też wskaźniki jakościowe i ilościowe realizacji procesów magazynowych.
2021-10-29, 12:06
Negocjacje kupieckie – doświadczenia praktyka
Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdolności, którą wykorzystujemy zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Poparta doświadczeniem znajomość specyfiki procesu negocjacyjnego, technik i wzorców daje znaczącą przewagę w sytuacji pertraktowania z negocjatorem korzystającym wyłącznie z własnej intuicji.
2021-07-29, 15:08
Działania marketingowe wspierające sprzedaż
Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu.
2021-05-10, 15:17
Zarządzanie gospodarką magazynową
Zarządzanie gospodarką magazynową jest jednym z kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie. Managerowie i specjaliści zarządzający magazynem są odpowiedzialni nie tylko za operacyjne zarządzanie przepływami magazynowymi, lecz również za ich doskonalenie i podnoszenie efektywności.
2021-03-01, 15:47
Product Manager. Zadanie - analiza rynku
Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie oraz znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi do jej prowadzenia.
2021-02-01, 14:22
8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]
Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział.
2020-10-22, 13:05
Zasady obsługi klienta
Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe, w tym cele sprzedażowe. Zasady obsługi klienta wdrażają operacyjnie do praktyki codziennego kontaktu z klientami przyjęte przez firmę / instytucję standardy obsługi klienta.
2020-10-06, 14:04
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). Przekazaniu wiedzy o strategiach wprowadzania nowego produktu i podniesieniu kompetencji w projektowania i wdrażania produktów poświęcone jest szkolenie online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" przygotowane i prowadzone przez Panią Hannę Adamiak, trenera praktyka marketingu i eksperta w zakresie new product development i product managementu.
2020-09-30, 13:40
BUDOWANIE CENY PRODUKTU [VIDEO]
Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesowej i rynkowej funkcjonuje co najmniej kilka strategii ustalania ceny produktu (budowania ceny) oraz usystematyzowanych narzędzi pomagających Product Managerowi ustalić optymalną dla wybranej strategii cenę oraz nią zarządzać.
2020-09-10, 16:12
Jak zarządzać zespołem?
Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skrócie, możemy powiedzieć, że zarządzanie zespołem wymaga interdyscyplinarnych kompetencji managerskich związanych z rekrutacją pracowników (członków zespołu), planowaniem i wyznaczaniem celów dla zespołu, budowaniem i rozwijaniem zespołu, motywowaniem pracowników, kontrolowaniem realizacji celów i rozwiązywaniem konfliktów.
2020-09-09, 14:42
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży produktu lub grupy produktowej.
2020-08-21, 12:03
Strategie category management
Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów.
2020-08-06, 16:00
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.
2020-08-04, 14:28
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".
2020-07-08, 11:56
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY
Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie. Jeśli temu samemu znajomemu powiemy, że ma ładna koszule i przystojnie w niej wygląda, do komplementu dołączymy zaletę koszuli, którą ma na sobie. Ale jeśli temu samemu znajomemu powiemy, że ma ładną koszulę i z pewnością będzie dziś w niej gwiazdą imprezy i będzie cieszył się zainteresowaniem płci przeciwnej, mówimy mu nie tylko komplement. Dajemy mu nadzieję na udany wieczór i powodujemy u niego uśmiech i zadowolenie. Na nic ładna koszula, której nie wiemy, jak wykorzystać.
2020-07-03, 14:52
Category management. Szkolenie na 5
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. Przekładając tą nieco akademicką definicję na język praktyki rynkowej możemy zadać sobie wiele pytań dotyczących sposobu funkcjonowania category management-u w organizacji biznesowej. Będą one dotyczyć roli, zadań i kompetencji Category Managera (CatMan-a), sposobu i narzędzi budowania kategorii produktowej (nie zawsze jest to takie oczywiście), metod doboru asortymentu i jego dostawców czy też sposobów wyznaczania celów sprzedażowych dla kategorii.
2020-01-17, 11:50
Prawo transportowe. Udane szkolenie
Prawo transportowe zwykliśmy traktować jako zbiór regulacji, przepisów i norm, którymi kierujemy się organizując, zwłaszcza w obszarze biznesowym, transport i spedycję. Prawo transportowe należy również traktować jako obszar kompetencji, które powinien posiadać manager i specjalista odpowiedzialny za logistykę w przedsiębiorstwie a już na pewno spedytor zarządzający transportem.
2020-01-16, 12:23
Szkolenia otwarte w B&O NAVIGATOR
Szkolenia otwarte są bardzo skuteczną i wygodną formą rozwoju kompetencji kadry managerskiej, specjalistów i pracowników liniowych. Udział w szkoleniu otwartym pozwala zdobyć nową wiedzę z interesującej nas tematyki i podnieść posiadane lub nabyć nowe umiejętności potrzebne do realizacji celów osobistych, zawodowych i biznesowych.
2020-01-15, 13:12
Na czym polega trade marketing?
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprzedaży, dzięki różnorodności wykorzystywanych narzędzi służy budowaniu i podtrzymaniu relacji z odbiorcami działań - odbiorcami ostatecznymi (B2C) i pośrednikami (B2B).
2019-10-29, 15:28
Szkolenia sprzedażowe
Szkolenia sprzedażowe podnoszą kompetencje managerów sprzedaży i handlowców funkcjonujących w segmentach B2B i B2C. Rozwój umiejętności związanych z technikami sprzedaży i zarządzaniem sprzedażą oraz zespołem handlowym powinien mieć charakter stałego i zaplanowanego procesu wykorzystującego różne narzędzia rozwojowe, w tym szkolenia sprzedażowe.
2019-10-03, 16:11
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.