INCOTERMS 2020 - warto być gotowym na zmiany
INCOTERMS 2020 przyniesie ważne zmiany dla wszystkich firm prowadzących handel międzynarodowy. Oznacza to również konieczność zapoznania i przygotowania managerów i specjalistów odpowiedzialnych za działania rynkach zagranicznych do korzystania z nowych reguł INCOTERMS 2020, które zastąpią dotychczas wykorzystywane przepisy INCOTERMS 2010.
2019-09-17, 13:14
Pricing. Jak zarządzać cenami?
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw.
2019-09-10, 13:24
35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt.
2019-07-04, 12:29
Jak zarządzać produktem?
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (product managementu). Autorką programu szkolenia z product managementu i trenerem prowadzącym warsztat była Pani Hanna Adamiak, trener praktyk, ekspert w zakresie marketingu.
2019-07-02, 11:41
Praktyczne szkolenie z zarządzania i obrotu paletami
Zarządzanie i obrót paletami, czyli gospodarka paletami to tematyka szkolenia otwartego przeprowadzonego przez w Warszawie przez B&O NAVIGATOR w dniu 11 kwietnia. Celem szkolenia było przekazanie uczestnikom wiedzy i podniesienie umiejętności niezbędnych do nowoczesnego i profesjonalnego zarządzania procesami gospodarki paletowej w przedsiębiorstwie w oparciu o standardy paletowe EPAL, UIC, EUR.
2019-06-06, 11:36
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii:
2019-05-23, 11:54
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.
2019-05-21, 13:30
SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI
Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "czy może wywierać?". Tylko w jak dużym stopniu wywiera? Jak silna może być reguła społecznego dowodu słuszności?
2019-05-17, 11:29
EXPOSE SZEFA
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expose szefa? Otóż expose szefa to krótkie, zwięzłe i konkretne, podkreślam konkretne wystąpienie managera skierowane do swoich podwładnych, którego celem jest przekazanie pracownikom reguł i zasad, którymi będziesz się kierował zarządzając swoim zespołem. Expose szefa jest po prostu przedstawieniem pracownikom hierarchii zasad ich przełożonego.
2019-05-08, 11:18
SMED. Szkolenie na 5
22 marca B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa zorganizowała szkolenie otwarte "SMED (redukcja czasów przezbrojeń) jako element lean manufacturing", którego celem było przekazanie wiedzy i podniesienie umiejętności związanych z wykorzystaniem narzędzia lean manufacturing jakim jest SMED.
2019-05-07, 12:40
Gospodarka magazynowa szkolenie z praktykiem
Podniesieniu kompetencji potrzebnych do profesjonalnego zarządzania gospodarką magazynową było poświęcone szkolenie otwarte "Gospodarka magazynowa. Zarządzanie magazynem i logistyka magazynowana" zorganizowane 28 i 29 stycznia w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
2019-05-06, 13:43
Praktycznie o wdrożeniu systemu 5S
Rozwinięciu kompetencji niezbędnych do wdrożenia i zarządzania systemem 5S było poświęcone szkolenie otwarte "5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing", które przeprowadziliśmy w Warszawie w dniu 21 stycznia. Projektując program szkolenia z 5S oraz jego przebieg skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na praktycznych aspektach przebiegu procesu wdrożeniowego. Dlatego też, nasze szkolenie dostarcza bardzo praktycznych narzędzi wdrożeniowych takich jak m.in.: - narzędzi detekcji problemów, - pytania 5W, - diagramy decyzyjne, - Pareto, Pareto/Lorenz, Ishikawa wiele innych.
2019-04-29, 11:33
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolenie z wprowadzenia produktów na rynek było prowadzone w formule "praktycy dla praktyków" i koncentrowało się na przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego i, co najważniejsze, skutecznego zarządzania procesami new product development. Istotnym i cennym elementem szkolenia z wprowadzenia nowego produktu były doświadczenia zawodowe trenera, które zostały przekazane w formie atrakcyjnych case study's.
2019-04-10, 11:37
Zarządzanie zakupami. Ciekawie i dynamicznie
Zarządzanie zakupami, to "szkolenie było prowadzone ciekawie, dynamicznie. Poparte wieloma przykładami i ciekawostkami" - to jedna z wielu pozytywnych opinii i ocen, które otrzymało szkolenie "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" przygotowane i prowadzone przez naszego trenera praktyka Pana Marcina Mielniczuka.
2019-04-09, 13:05
Jak udzielić pracownikowi informacji zwrotnej?
Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu podwładnymi i budowaniu ich motywacji. Jak prawidłowo udzielać feedbacku (informacji zwrotnej) pracownikom uczyli się managerowie podczas szkolenia "Informacja zwrotna (Feedback) w zarządzaniu zespołami", które zorganizowała B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Autorem programu i trenerem prowadzącym była Pani Aneta Ropek.
2019-04-05, 12:54
Jak zarządzać marką?
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek.
2019-04-04, 14:16
Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistów ds. zakupów. Wynik negocjacji zakupowych wpływa przecież na koszty funkcjonowania firmy.
2019-04-03, 12:45
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania emocjami własnymi i klienta oraz panowania na stresem, który nie wątpliwie generuje sytuacja reklamacyjna. Niezastąpione jest również odpowiednia postawa wobec reklamacji i potraktowanie jej jako informacji zwrotnej z rynku, czyli swoistego... prezentu od klienta.
2019-04-02, 14:17
Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?
Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie czy realizuje go w konwencji B2B czy B2C. 10 października przeprowadziliśmy kolejne udane szkolenie otwarte z tematu "Techniki obrony ceny". To ekspercki i cieszący się dużym powodzeniem warsztat w całości poświęcony tylko jednemu zagadnieniu - metodom obrony ceny produktu / usługi.
2019-04-01, 11:22
Udane szkolenie z logistyki magazynowej
W dniach 13 - 14 września odbyło się kolejne szkolenie otwarte "Gospodarka magazynowa. Zarządzanie magazynem i logistyka magazynowa" prowadzone przez trenera praktyka zarządzania logistycznego Pana dr Bogdana Krokera. W ciągu dwóch dni intensywnych i praktycznych warsztatów uczestnicy zdobywali wiedzę i umiejętności pozwalające profesjonalnie zarządzać procesami magazynowymi w przedsiębiorstwach.
2019-03-29, 15:22
Techniki, metody i etapy sprzedaży
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik sprzedaży, można z powodzeniem określić potrzeby oraz oczekiwania potencjalnego klienta. Jeśli będziemy wiedzieli, co klient potrzebuje, możemy z powodzeniem sprzedać nasz produkt, ale do tego jest konieczne badanie potrzeb klienta, a potem umiejętna prezentacja oferty oraz zbijanie obiekcji klienta. Do najskuteczniejszych technik sprzedaży zaliczamy metody wywierania wpływu na klienta.
2018-05-22, 17:02
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowem? Dlaczego na skutek pewnego mechanizmu psychologicznego zwanego efektem halo, niektórym osobom przypisujemy więcej pozytywnych cech i zachowań (efekt aureoli / anielski efekt halo) a innym ludziom więcej cech negatywnych niż mają w rzeczywistości (efekt Golema / szatański efekt halo).
2018-05-09, 17:04
ZASADA PARETO W BIZNESIE i NIE TYLKO
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? Czy wpływają one również na nasze codzienne zachowania? Czy jest i jak działa zasada Pareto? Dlaczego podczas szkoleń dotyczących z pozoru bardzo odległych od siebie tematów takich jak zarządzanie czasem i np. techniki sprzedaży trenerzy odwołują się do reguły Pareto?
2018-05-09, 16:55
OBSŁUGA REKLAMACJI - PORADNIK W 8 KROKACH
Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.W firmach, pracownicy obsługą reklamacji zajmują się jakby za karę.
2018-05-09, 16:46