Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.
2020-08-04, 14:28

Szkolenie online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jest praktycznym warsztatem, którego celem jest podniesienie i rozwój kompetencji product managerów w obszarze strategii cenowych i zarządzania ceną. Product managerowie biorący w nim udział zapoznają się m.in. z różnymi strategiami cenowymi stosowanymi na rynku, metodami kalkulacjami ceny, modelami cenowi i modelami sprzedażowymi. Szkolenie zawiera wiele ciekawych case study 's z omawianego zakresu, które pozwalają zrozumieć praktyczny aspekt zastosowania poszczególnych strategii.

Autorką programu eszkolenia ze strategii cenowych jest p. Hanna Adamiak. Trener praktyk B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Manager marketingu z ponad 20-sto letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category managementu, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii działań marketingowych i sprzedażowych.

Ocena szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem"

14 lipca przeprowadziliśmy kolejną edycję szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem". Pod koniec warsztatu poprosiliśmy uczestników o wypełnienie krótkiej ankiety, w której dokonali oceny szkolenia i trenera. Uczestnicy zajęć ze strategii cenowych oceniali w skali 1-5 (1 ocena najniższa, 5 ocena najwyższa) trzech podstawowych elementów szkolenia, wiadomości trenera, sposobu prowadzenia eszkolenia i przygotowania trenera do zajęć. Z satysfakcją chcemy poinformować, że p. Hanna Adamiak uzyskała najwyższą możliwą ocenę - 5,00 na 5,00 możliwą.
Uczestnicy szkolenia online z zarządzania ceną odpowiadali w ankiecie również na pytania dotyczące przydatność wiedzy ze szkolenia w ich pracy zawodowej. Odsetek odpowiedzi twierdzących, że wiedza i umiejętności wyniesione z eszkolenia będą przydatne w pracy zawodowej wyniósł 100%.

Bardzo dobrą ocenę i opinie o szkoleniu online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jego uczestnicy uzasadniali najczęściej następująco:

"Przydatne informacje. Trener, który jest praktykiem co bardzo dobrze wpływa na poziom szkolenia."
"Przykłady z życia, bardzo skondensowana wiedza - podane były najważniejsze informacje."

Gratulujemy naszej trenerce p. Hannie Adamiak udanego szkolenia. Uczestnikom dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem i wybór naszego szkolenia online.

Szkolenia dla product managerów

Eszkolenie "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" jest jedną z kilku propozycji szkoleń adresowanych stricte Product Managerom. Zapraszamy do zapoznania się z programami merytorycznymi szkoleń takich jak: "Product Management (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów", "Analiza Rynku dla Product Managera [szkolenie online]", "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu na rynek [szkolenie online]", "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera [szkolenie online]", "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing".

Opr. DB

Źródło: https://www.bonavigator.pl/strategie-cenowe-w-zarzadzaniu-produktem.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.