Konkurencyjność rynku wymaga od brand managera nieustannej "walki" o umysł klienta, jego percepcję i ... portfel. Dobry brand manager, to również taki brand manager, który dba i stały rozwój swoich kompetencji zawodowych. Nowe koncepcje marketingowe i postęp w technologiach informacyjnych wykorzystywanych w komunikacji marketingowej wymusza na menedżerach marek konieczność zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.
Brand manager - szkolenie
Wsparciem brand managera w rozwoju kompetencji w zarządzaniu marką jest szkolenie "Zarządzanie Marką (Brand Management)" przygotowane przez eksperta marketingowego i doświadczonego trenera p. Izabelę Bohdan-Talmont. Szkolenie dla brand managera obejmuje, w dużym skrócie następujące zagadnienia:
- Procesy w zarządzaniu marką.
- Rozpoznawanie potrzeb, motywów i zachowań konsumenckich.
- Branding, consumer insight, marketing narracyjny i inne sposoby budowania marki.
- Zarządzanie mixem marketingowym.
- Strategie cenowe dla marki.
- Techniki promocji w zarządzaniu marką.
- Strategię opartą na wartości.
- Benchmarking strategiczny dla marki, w tym benchmarking poza branżowy.
Jak brand managerowie oceniają szkolenie z zarządzania marką?
18 i 19 listopada przeprowadziliśmy kolejną edycję szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", podczas którego uczestniczący w nim menedżerowie marek podnosili swoje kompetencje zawodowe. Pod koniec szkolenia poprosiliśmy ich o wypełnienie anonimowych ankiet oceny szkolenia. Ocenie (w skali 1-5) podlegały trzy aspekty zajęć: wiadomości przekazywane przez trenera, sposób ich prowadzenia oraz przygotowanie trenera do szkolenia. Z satysfakcją chcemy poinformować, że średnia ocena tego szkolenia wyniosła 4.89 na 5,00 możliwą.
W ankiecie znalazły się również uzasadnienia i opinie uczestników, którzy tak pisali o trenerze i szkoleniu:
"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie."
"Prawdziwe przykłady z rynku."
"Bardzo rzeczowo, dokładnie przekazana wiedza oparta na doświadczeniu i przykładach. Otwartość i bezpośredniość bez oceniania pomysłów. Forma dyskusji."
"Ciekawe przykłady, duża wiedza. Brakuje mi materiałów po szkoleniu, ale mam nadzieje ze je otrzymamy :)".
Menedżer marki, to ciągły rozwój
Oczywiście materiały szkoleniowe przekazujemy uczestnikom w trakcie szkolenia stacjonarnego i po szkoleniu online w formie e-materiałów. Wszystkich brand managerom, menedżerom marek chcącym nabywać wiedzę i podnosić swoje umiejętności w obszarze brand managemencie zapraszamy na kolejne edycje szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", które organizujemy w otwartej i zamkniętej. Polecamy też szkolenia podnoszące pozostałe kompetencje marketingowe. Znajdziecie je w zakładce "szkolenia marketing". Zapraszamy do zapoznania się z ich programami.
Opr.
DB
Źródło https://www.bonavigator.pl/brand-manager-menedzer-marki.html