Zasady obsługi klienta
Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe, w tym cele sprzedażowe. Zasady obsługi klienta wdrażają operacyjnie do praktyki codziennego kontaktu z klientami przyjęte przez firmę / instytucję standardy obsługi klienta.
2020-10-06, 14:04

Co ciekawe, zasady obsługi klienta mają również wpływ na to jak wewnętrznie funkcjonuje organizacja. Jasne, przejrzyste i wystandaryzowane zasady obsługi klienta sprzyjają sprawnej i profesjonalnej organizacji pracy, zwłaszcza działów obsługi klienta i działów sprzedaży / handlowych. Dobrze wpływają na tworzenie pozytywnej atmosfery wśród pracowników zespołów odpowiedzialnych za kontakt z klientami.

Zasady obsługi klienta - tego można nauczyć się

Przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności korzystania z zasad obsługi klienta jest poświęcone szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" przygotowujące uczestników do prowadzenia procesu obsługi klienta w sposób profesjonalny i nowoczesny, skutkujący satysfakcją klienta i zyskiem firmy.
11 września przeprowadziliśmy w formie otwartej kolejną edycję szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta. Pod koniec całodniowych, intensywnych zajęć poprosiliśmy uczestników o wypełnienie krótkiej i anonimowej ankiety oceniającej przebieg szkolenia i pracę prowadzącego je trenera. Ocenie w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa) podlegały trzy kluczowe aspekty procesu szkoleniowego: - wiadomości przekazywane podczas zajęć, - sposób prowadzenia szkolenia oraz - przygotowanie trenera. Z satysfakcją możemy poinformować, że szkolenie i trener otrzymali od osób uczestniczących w zajęciach najwyższą możliwą ocenę - 5,00.

Uczestnicy szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta" uzasadnili w ankietach wystawione "piątki" następująco:

"Bardzo ciekawy sposób prowadzenia zajęć. Mnóstwo przydatnych informacji i rozwiązanie rzeczywistych problemów, z którymi zmierzamy się w pracy".
"Bardzo podoba się podejście do szkolenia".
"Szkolenie w fajnej atmosferze, praktycznie pokazana wiedza, zagadnienia pokazane od innej strony niż się spodziewałam".

Ankieta oceny szkolenia zawierała również zestaw trzech pytań zamkniętych dotyczących tego:

 

  • Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania?
  • Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani / Pana firmie?
  • Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy?

Wszyscy uczestnicy szkolenia odpowiedzieli na powyższe pytania, zgodnie "tak".

Z otrzymanych wypowiedzi wiemy również co uczestnikom podobało się w szkoleniu "Profesjonalna obsługa klienta" najbardziej:

"Omawianie realnych problemów związanych z pracą oraz energiczny sposób prowadzenia".
"Ćwiczenia - mega fajne przeżycie (modelowanie sytuacji w pracy)".
"Nieoczywiste dla mnie podejście do tematu".

Cieszy nas tak dobrze ocenione szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Jesteśmy przekonani, że przekazane w jego trakcie zasady obsługi klienta przyczyniły się do podniesienia kompetencji zawodowych jego uczestników.

Obsługa klienta - jakie szkolenie wybrać?

Profesjonalna obsługa klienta to nie jedyne szkolenie, na którym można podnosić kompetencje zawodowe i poznawać zasady obsługi klientów. Zapraszamy do zapoznania się z programami szkoleń umieszczonymi w kategorii "Szkolenia z obsługi klienta". Znajdujące się tam tematy realizujemy w formie otwartej, zamkniętej i online.

Opr. DB

Źródło: https://www.bonavigator.pl/zasady-obslugi-klienta.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.