Strategie category management
Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów.
2020-08-06, 16:00

Kompetentny Category Manager zadaje sobie kilka kluczowych, w kontekście doboru właściwej strategii, pytań.

  • Jak ją zdefiniować kategorię produktów, którą będę zarządzał/-a?
  • Jakie produkty dobrać do poszczególnych kategorii?
  • Jaka rolę powinna pełnić kategoria?

Przekazanie wiedzy o strategiach zarządzania kategoriami produktowymi i podniesieniu umiejętności niezbędnych do realizacji wybranej strategii, to założenia szkolenia online "Strategie category management" przygotowanego i prowadzonego przez trenera praktyka category management-u p. Hannę Adamiak. Podczas eszkolenia zrealizowanego 15 lipca uczestnicy dowiedzieli się jakie są strategie budowania kategorii produktów i jaką pełnią rolę rynkową. Zapoznali się z przebiegiem procesów decyzyjnych klientów. Określili różnice pomiędzy category management w sklepach i sieciach handlowych a category management-em w firmie produkcyjnej. Trener przedstawił również wiele inspirujących case study ’s z zarządzania kategorią produktów.

Ocena eszkolenia "Strategie category management"

Pod koniec szkolenia online "Strategie category management" uczestnicy wypełnili ankietę oceny zajęć, oceniając wiadomości trenera, jego przygotowanie do zajęć oraz sposób ich prowadzenia. Oceny dokonywano w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa). Jest nam bardzo miło poinformować, że eszkolenie z category management otrzymało najwyższą możliwą notę - 5,00.

Oceny najczęściej były uzasadniane następująco:

"Bardzo dobre merytoryczne przygotowanie, komunikatywność i przykłady z życia."
"Swoboda wymiany poglądów, ugruntowanie wiedzy."

Warto podkreślić, że uczestnicy zapytania o przydatność wiedzy wyniesionej ze szkolenia, zgodnie stwierdzili, że wykorzystają ją w swojej pracy zawodowej. Również 100% osób biorących udział w szkoleniu jest gotowe polecić je swoim koleżankom i kolegom.

Chcemy podziękować uczestnikom za poświęcony czas i zaangażowanie, które wykazali podczas zajęć. Pani Hannie Adamiak gratulujemy kolejnego udanego szkolenia z zakresu category management.

Osoby zainteresowane podniesieniem swoich kompetencji w zarządzaniu kategorią produktową polecamy kolejne edycje szkolenia online "Strategie category management" oraz szkolenie realizowane w klasycznej formie otwartej lub zamkniętej "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów".

Opr. DB

Źródło: https://www.bonavigator.pl/strategie-category-management.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.