18 i 19 października w Warszawie odbyło się organizowane przez B&O NAVIGATOR szkolenie otwarte "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów", podczas którego przekazaliśmy uczestnikom wiedzę dotycząca profesjonalnych strategii brand managementu i rozwijaliśmy ich umiejętności profesjonalnego i nowoczesnego zarządzania marką. Szkolenie z zarządzania marką prowadziła Pani Izabela Bohdan - Talmont, trener praktyk i ekspert marketingowy B&O NAVIGATOR.
Jak oceniono szkolenie z zarządzania marką?
Po zakończonych warsztatach uczestnicy zostali poproszeni o dokonanie oceny szkolenia z zarządzania marką. Ocenie zajęć posłużyła specjalna ankieta ewaluacyjna. Z ogromną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie i trener uzyskało najwyższą możliwą ocenę 5,00 w skali 1-5. Wszystkie trzy elementy szkolenia "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów" tj. wiadomości trenera, przygotowanie do zajęć i sposób prowadzenia szkolenia zostały ocenione na 5,00.
Uczestnicy szkolenia z brand managementu najczęściej tak uzasadniali wystawione "piątki":
"Dużo fajnych przykładów z życia; fajna atmosfera."
"Praktycznie, oparte na przykładach z życia. Realne sytuacje wyjaśnione w oparciu o teorię."
"Profesjonalne i wyczerpujące podejście do tematyki."
W ankiecie oceny osoby uczestniczące szkoleniu z zarządzania marką zostały poproszę o odpowiedź na poniższe pytania:
- Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
- Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani / Pana firmie? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
- Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy? - tak odpowiedziało 100% uczestników.
Wiemy również co szczególnie podobało się uczestnikom w szkoleniu. Najczęściej wskazywali na:
"Tematyka badań marketingowych, dużo case-ów, bardzo angażujące warsztaty."
"Praca praktyczna oparta na teorii, nie na odwrót."
"Aktywna praca w praca w grupie, mało teorii w suchej formie, wiedza przekazana w łatwy i ciekawy sposób."
Jesteśmy przekonani, że wysokie oceny szkolenia oznaczają również to, że szkolenie z zarządzania marką dostarczyło osobom w nim uczestniczącym profesjonalnej wiedzy o procesie i strategiach zarządzania marką oraz podniosło ich kompetencje zawodowe. Mamy nadzieję, że udzieliliśmy odpowiedzi na pytanie "Jak zarządzać marką?".
Szkolenia dla brand managerów
Wszystkich Brand Managerów, Kierowników Marek i marketerów odpowiedzialnych za brandy zapraszamy na kolejne edycje szkolenia otwartego "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów". Szczegóły znajdzie w zakładce "Szkolenia otwarte". Szkolenie możemy również przeprowadzić w siedzibie Państwa firmy w formie szkolenia zamkniętego z dedykowanym programem merytorycznym. Zachęcamy do zapoznania się propozycjami szkoleń marketingowych znajdującymi się kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.