Szkolenie z wprowadzenia nowego produktu na 5!
W szkoleniu brali udział managerowie i specjaliści, którzy w strukturach marketingowych zajmują się wprowadzeniem produktów na rynek. Pod koniec dwudniowych zajęć poprosiliśmy uczestników o dokonanie oceny szkolenia. Na całościową ocenę szkolenia z new product development składała się ocena trzech elementów warsztatu:
- Wiadomości dotyczących tematyki szkolenia, czyli NPD marketingu.
- Przygotowania trenera do szkolenia.
- Sposobu prowadzenia zajęć.
Z przyjemnością i satysfakcją informujemy, że szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing" zostało ocenione na 5,00, czyli uzyskało najwyższą możliwą ocenę w skali 1-5. Uczestnicy szkolenia najczęściej uzasadniali swoje oceny następująco:
"Wyniosłam dużo przydatnej wiedzy z zakresu rozwoju produktów, były przykłady z życia, które uatrakcyjniły zajęcia".
"Wiedza przekazana w bardzo praktyczny sposób".
"Przykłady, wiedza merytoryczna".
"Zakres wiedzy".
Tematyka szkolenia z wprowadzenia nowego produktu na rynek obejmowała m.in. zagadnienia związane z strategiami rozwoju nowego produktu, rolą innowacji w firmie, procesem projektowania nowego produktu, marketingiem mix dla nowych produktów czy zarządzaniem sprzedażą. W naszej ankiecie zapytaliśmy czy wiedza i umiejętności, które zostały rozwinięte podczas szkolenia uczestnicy wykorzystają w swojej pracy zawodowej. Wszystkie osoby biorące udział w zajęciach zgodnie odpowiedziały, że tak. Potwierdza to praktyczny charakter szkolenia "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing".
3 wygodne formy szkolenia z new product development
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaufanie, którym obdarzyli B&O NAVIGATOR wybierając nasze szkolenie. Wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu wprowadzenia nowego produktu na rynek zapraszamy na kolejne edycje warsztatu, szczegóły znajdują się w zakładce "Szkolenia otwarte". Polecamy również organizację tego szkolenia w formie zamkniętej, z dedykowanym programem szkolenia dostosowanym do obecnych i/lub przyszłych projektów NPD realizowanych w firmie. Trzecią możliwością jest opcja szkolenia indywidualnego tzw. "1 na 1". Managerów i specjalistów marketingu zapraszamy do zapoznania się z szeroką gamą szkoleń marketingowych realizowanych przez naszych trenerów praktyków marketingu, tematy znajdziecie w kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.
Źródło: https://www.bonavigator.pl/praktyka-wprowadzenia-nowego-produktu-na-rynek.html