Jak zarządzać produktem?
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (product managementu). Autorką programu szkolenia z product managementu i trenerem prowadzącym warsztat była Pani Hanna Adamiak, trener praktyk, ekspert w zakresie marketingu.
2019-07-02, 11:41

Pod koniec dwudniowych zajęć uczestnicy zostali poproszeni o wypełnienie dobrowolnej i anonimowej ankiety oceny szkolenia i trenera. Ocenie w skali 1-5 (1- ocena najniższa; 5 – ocena najwyższa) podlegały trzy elementy szkolenia z zarządzania produktem tj. wiadomości przekazywane podczas zajęć, przygotowanie trenera do warsztatu i sposób prowadzenia szkolenia.

Jak uczestnicy oceniają szkolenie z product management?

Z satysfakcją chcemy poinformować, że zarówno szkolenie jak i osoba trenera została bardzo dobrze oceniona przez osoby uczestniczące w szkoleniu "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów". Wyniki ankiet oceny przedstawiają się następująco:

  • Wiadomości - 4,80 / 5,00.
  • Przygotowanie do zajęć - 4,80 / 5,00.
  • Sposób prowadzenia - 4,80 / 5,00.

Średnia ocena szkolenia dla Product Managerów to 4,80 / 5,00. Uczestnicy, tak uzasadniali wystawione oceny:

"Osoba o dużym doświadczeniu zawodowym. Dużo przykładów".
"Profesjonalnie, rzetelnie ze zrozumieniem wszystko tłumaczone".
"Bardzo ciekawie prowadzone zajęcia, motywowanie, kreatywność, podpowiadanie ciekawych rozwiązań".
"Trener dobrze przygotowany, z ogromną wiedzą i łatwością jej przekazywania".
"Miło i sympatycznie".

Ankieta oceniająca szkolenie z product managementu zawierała również pytania zamknięte dotyczące tego:

  • Czy szkolenie spełniło oczekiwania uczestników - 80% odpowiedzi twierdzących, że tak.
  • Gotowości do polecenia szkolenia innym osobom z firmy - 100% uczestników jest skłonna polecić szkolenie swoim współpracownikom.
  • Czy wiedzę i umiejętności nabyte podczas szkolenia zastosują w swojej pracy zawodowej - 80% odpowiedzi twierdzących, że tak.

Dzięki wypowiedziom w ankietach wiemy również co w szkoleniu szczególnie podobało się uczestnikom:

"Praca w grupach, konkretnych przykładach".
"Całościowa wizja stanowiska poparta życiowymi sytuacjami i przykładami".
"Ciekawe ćwiczenia i indywidualne podejście do problemów".
"Przykłady z życia, ćwiczenia i analizy".
"Wymiana praktycznych doświadczeń".

Nie tylko szkolenie z zarządzania produktem

Chcemy podziękować uczestnikom i trenerowi za zaangażowanie w trakcie szkolenia z zarządzania produktem. Cieszy nas, że wiedza i umiejętności przekazywane podczas warsztatu przyczynią się do podniesienia kompetencji zawodowych osób, które wzięły w nim udział. Wszystkich zainteresowanych szkoleniem "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" w formie otwartej zapraszamy do zapoznania się z terminami kolejnych edycji, które znajdują w zakładce "Szkolenia otwarte". Szkolenie z product managementu prowadzimy, z równym powodzeniem, też w formie zamkniętej dla grupy managerów i specjalistów jednej firmy. W zakładce "Szkolenia marketing" znajdują się pozostałe programy szkoleń z marketingu. Zachęcamy do zapoznania się z ich tematyką.

Opr. DB

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.