Szkolenia sprzedażowe
Szkolenia sprzedażowe podnoszą kompetencje managerów sprzedaży i handlowców funkcjonujących w segmentach B2B i B2C. Rozwój umiejętności związanych z technikami sprzedaży i zarządzaniem sprzedażą oraz zespołem handlowym powinien mieć charakter stałego i zaplanowanego procesu wykorzystującego różne narzędzia rozwojowe, w tym szkolenia sprzedażowe.
2019-10-03, 16:11

Szkolenia sprzedażowe - formy

Szkolenia sprzedażowe są organizowane w dwóch podstawowych formach:

Otwarte szkolenia sprzedażowe

Szkolenie otwarte ma wyznaczony przez B&O NAVIGATOR termin i miejsce i zoptymalizowany przez nas program. Jest to idealne rozwiązanie dla osób indywidualnych i małych grup 2/4 osób. Szkolenia sprzedażowe dostępne w formie otwartej znajdziesz poniżej. Są one oznaczone pomarańczowym prostokątem z napisem "dostępne w formie otwartej".

Zamknięte szkolenia sprzedażowe

Szkolenia sprzedażowe w formie zamkniętej są realizowane w siedzibie Klienta lub innym wskazanym miejscu w Polsce. Przeznaczone są dla grup liczących 4/5 - 12 osób. Termin szkolenia jest ustalany wspólnie z Klientem. Najistotniejszą korzyścią zamkniętego szkolenia sprzedażowego jest dedykowany program szkolenia, który powstaje w wyniku procesu RAPS (Rozpoznanie i Analiza Potrzeb Szkoleniowych) i odpowiada na potrzeby szkoleniowe organizacji i uczestników zajęć.

Kto i jak prowadzi szkolenia sprzedażowe?

W B&O NAVIGATOR szkolenia sprzedażowe prowadzą trenerzy praktycy sprzedaży. Eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą i managerskie w obszarze zarządzania sprzedażą i zespołami handlowymi w segmentach B2B i B2C.

Szkolenia sprzedażowe - jak przebiegają zajęcia?

Szkolenia sprzedażowe są prowadzone w formie aktywnych warsztatów angażujących do pracy uczestników. Dzięki takiej formie w efektywny sposób podnosimy umiejętności związane z procesem sprzedaży. Biorąc udział w szkoleniu sprzedażowym możesz spodziewać się udziału w ćwiczeniach zespołowych i indywidualnych, scenkach, grach, rozwiązywania testów i case study, dyskusjach, pracy na przypadkach z firm uczestników. Podsumowaniem zadań i ćwiczeń są, mini-prezentacje i mini-wykłady prowadzone przez trenera.

Źródło: www.bonavigator.pl/szkolenia-sprzedazowe.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.