Szkolenia sprzedażowe - formy
Szkolenia sprzedażowe są organizowane w dwóch podstawowych formach:
Otwarte szkolenia sprzedażowe
Szkolenie otwarte ma wyznaczony przez B&O NAVIGATOR termin i miejsce i zoptymalizowany przez nas program. Jest to idealne rozwiązanie dla osób indywidualnych i małych grup 2/4 osób. Szkolenia sprzedażowe dostępne w formie otwartej znajdziesz poniżej. Są one oznaczone pomarańczowym prostokątem z napisem "dostępne w formie otwartej".
Zamknięte szkolenia sprzedażowe
Szkolenia sprzedażowe w formie zamkniętej są realizowane w siedzibie Klienta lub innym wskazanym miejscu w Polsce. Przeznaczone są dla grup liczących 4/5 - 12 osób. Termin szkolenia jest ustalany wspólnie z Klientem. Najistotniejszą korzyścią zamkniętego szkolenia sprzedażowego jest dedykowany program szkolenia, który powstaje w wyniku procesu RAPS (Rozpoznanie i Analiza Potrzeb Szkoleniowych) i odpowiada na potrzeby szkoleniowe organizacji i uczestników zajęć.
Kto i jak prowadzi szkolenia sprzedażowe?
W B&O NAVIGATOR szkolenia sprzedażowe prowadzą trenerzy praktycy sprzedaży. Eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą i managerskie w obszarze zarządzania sprzedażą i zespołami handlowymi w segmentach B2B i B2C.
Szkolenia sprzedażowe - jak przebiegają zajęcia?
Szkolenia sprzedażowe są prowadzone w formie aktywnych warsztatów angażujących do pracy uczestników. Dzięki takiej formie w efektywny sposób podnosimy umiejętności związane z procesem sprzedaży. Biorąc udział w szkoleniu sprzedażowym możesz spodziewać się udziału w ćwiczeniach zespołowych i indywidualnych, scenkach, grach, rozwiązywania testów i case study, dyskusjach, pracy na przypadkach z firm uczestników. Podsumowaniem zadań i ćwiczeń są, mini-prezentacje i mini-wykłady prowadzone przez trenera.