Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolenie z wprowadzenia produktów na rynek było prowadzone w formule "praktycy dla praktyków" i koncentrowało się na przekazaniu wiedzy i kształceniu umiejętności niezbędnych do profesjonalnego i, co najważniejsze, skutecznego zarządzania procesami new product development. Istotnym i cennym elementem szkolenia z wprowadzenia nowego produktu były doświadczenia zawodowe trenera, które zostały przekazane w formie atrakcyjnych case study's.
2019-04-10, 11:37

Szkolenie z wprowadzenia nowego produktu na 5!

W szkoleniu brali udział managerowie i specjaliści, którzy w strukturach marketingowych zajmują się wprowadzeniem produktów na rynek. Pod koniec dwudniowych zajęć poprosiliśmy uczestników o dokonanie oceny szkolenia. Na całościową ocenę szkolenia z new product development składała się ocena trzech elementów warsztatu:

  • Wiadomości dotyczących tematyki szkolenia, czyli NPD marketingu.
  • Przygotowania trenera do szkolenia.
  • Sposobu prowadzenia zajęć.

Z przyjemnością i satysfakcją informujemy, że szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing" zostało ocenione na 5,00, czyli uzyskało najwyższą możliwą ocenę w skali 1-5. Uczestnicy szkolenia najczęściej uzasadniali swoje oceny następująco:

"Wyniosłam dużo przydatnej wiedzy z zakresu rozwoju produktów, były przykłady z życia, które uatrakcyjniły zajęcia".
"Wiedza przekazana w bardzo praktyczny sposób".
"Przykłady, wiedza merytoryczna".
"Zakres wiedzy".

Tematyka szkolenia z wprowadzenia nowego produktu na rynek obejmowała m.in. zagadnienia związane z strategiami rozwoju nowego produktu, rolą innowacji w firmie, procesem projektowania nowego produktu, marketingiem mix dla nowych produktów czy zarządzaniem sprzedażą. W naszej ankiecie zapytaliśmy czy wiedza i umiejętności, które zostały rozwinięte podczas szkolenia uczestnicy wykorzystają w swojej pracy zawodowej. Wszystkie osoby biorące udział w zajęciach zgodnie odpowiedziały, że tak. Potwierdza to praktyczny charakter szkolenia "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing".

3 wygodne formy szkolenia z new product development

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaufanie, którym obdarzyli B&O NAVIGATOR wybierając nasze szkolenie. Wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności z zakresu wprowadzenia nowego produktu na rynek zapraszamy na kolejne edycje warsztatu, szczegóły znajdują się w zakładce "Szkolenia otwarte". Polecamy również organizację tego szkolenia w formie zamkniętej, z dedykowanym programem szkolenia dostosowanym do obecnych i/lub przyszłych projektów NPD realizowanych w firmie. Trzecią możliwością jest opcja szkolenia indywidualnego tzw. "1 na 1". Managerów i specjalistów marketingu zapraszamy do zapoznania się z szeroką gamą szkoleń marketingowych realizowanych przez naszych trenerów praktyków marketingu, tematy znajdziecie w kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć w nazwę kategorii.

Źródło: https://www.bonavigator.pl/praktyka-wprowadzenia-nowego-produktu-na-rynek.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.