Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). Każdy brand manager chce, aby jego marka była wyjątkowa, odróżniająca się od innych konkurencyjnych brandów, rozpoznawalna przez klientów i konsumentów i pozytywnie przez nich odbiera.
2021-12-17, 12:53

Konkurencyjność rynku wymaga od brand managera nieustannej "walki" o umysł klienta, jego percepcję i ... portfel. Dobry brand manager, to również taki brand manager, który dba i stały rozwój swoich kompetencji zawodowych. Nowe koncepcje marketingowe i postęp w technologiach informacyjnych wykorzystywanych w komunikacji marketingowej wymusza na menedżerach marek konieczność zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.

Brand manager - szkolenie

Wsparciem brand managera w rozwoju kompetencji w zarządzaniu marką jest szkolenie "Zarządzanie Marką (Brand Management)" przygotowane przez eksperta marketingowego i doświadczonego trenera p. Izabelę Bohdan-Talmont. Szkolenie dla brand managera obejmuje, w dużym skrócie następujące zagadnienia:

  • Procesy w zarządzaniu marką.
  • Rozpoznawanie potrzeb, motywów i zachowań konsumenckich.
  • Branding, consumer insight, marketing narracyjny i inne sposoby budowania marki.
  • Zarządzanie mixem marketingowym.
  • Strategie cenowe dla marki.
  • Techniki promocji w zarządzaniu marką.
  • Strategię opartą na wartości.
  • Benchmarking strategiczny dla marki, w tym benchmarking poza branżowy.

Jak brand managerowie oceniają szkolenie z zarządzania marką?

18 i 19 listopada przeprowadziliśmy kolejną edycję szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", podczas którego uczestniczący w nim menedżerowie marek podnosili swoje kompetencje zawodowe. Pod koniec szkolenia poprosiliśmy ich o wypełnienie anonimowych ankiet oceny szkolenia. Ocenie (w skali 1-5) podlegały trzy aspekty zajęć: wiadomości przekazywane przez trenera, sposób ich prowadzenia oraz przygotowanie trenera do szkolenia. Z satysfakcją chcemy poinformować, że średnia ocena tego szkolenia wyniosła 4.89 na 5,00 możliwą.
W ankiecie znalazły się również uzasadnienia i opinie uczestników, którzy tak pisali o trenerze i szkoleniu:

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie."
"Prawdziwe przykłady z rynku."
"Bardzo rzeczowo, dokładnie przekazana wiedza oparta na doświadczeniu i przykładach. Otwartość i bezpośredniość bez oceniania pomysłów. Forma dyskusji."
"Ciekawe przykłady, duża wiedza. Brakuje mi materiałów po szkoleniu, ale mam nadzieje ze je otrzymamy :)".

Menedżer marki, to ciągły rozwój

Oczywiście materiały szkoleniowe przekazujemy uczestnikom w trakcie szkolenia stacjonarnego i po szkoleniu online w formie e-materiałów. Wszystkich brand managerom, menedżerom marek chcącym nabywać wiedzę i podnosić swoje umiejętności w obszarze brand managemencie zapraszamy na kolejne edycje szkolenia "Zarządzanie Marką (Brand Management", które organizujemy w otwartej i zamkniętej. Polecamy też szkolenia podnoszące pozostałe kompetencje marketingowe. Znajdziecie je w zakładce "szkolenia marketing". Zapraszamy do zapoznania się z ich programami.

Opr.
DB

Źródło https://www.bonavigator.pl/brand-manager-menedzer-marki.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.