Działania marketingowe wspierające sprzedaż
Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu.
2021-05-10, 15:17

Sam trade marketing, jak pisze ekspert marketingowych strategii wsparcia sprzedaży - Izabela Bohdan - Talmont to:

"Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.

Kiedy dostrzegasz, że Twoje działania przekładają się na sprzedaż, wówczas zyskujesz motor do dalszego działania i poszukiwania coraz to nowszych i ciekawszych rozwiązań. Wiele marek buduje swoje pozycje rynkowe przez pryzmat tych właśnie działań, dlatego warto przyjrzeć się trade marketingowi z bliska."

Pani Izabela jest również autorką programu i trenerem prowadzącym szkolenie "Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży", którego kolejną edycję w formie otwartej przeprowadziliśmy 18 i 19 marca. Uczestnicy szkolenia wzięli udział w dwudniowych aktywnych warsztatach, podczas który podnosili swoje kompetencje między innymi z zakresu projektowania działań trade marketingowych i wyznaczania ich celów, doboru i wykorzystania technik promocyjnych w relacjach B2C i B2B, budowaniu komunikatów w działaniach marketingowych, prowadzenia kampanii trade marketingowych w kanałach online oraz ocenie efektywności działań trade marketingowych.
Pod koniec szkolenia uczestnicy zostali poproszeni o dokonanie jego oceny w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa). Ocenie podlegały trzy aspekty szkolenia: wiadomości przekazane przez trenera, jego przygotowanie do zajęć oraz sposób prowadzenia zajęć. Z satysfakcją możemy poinformować, że szkolenie i prowadząca je trenerka uzyskali maksymalnie wysoką ocenę szkolenia - 5,00 na 5,00 możliwych. Bardzo dobrą ocenę szkolenia z trade marketingu jego uczestnicy uzasadnili takimi pisemnymi opiniami:

Szkolenie i trener w pełni spełnia oczekiwania do warsztatów :)
Praktyczne ćwiczenia, konkretne przypadki, dobrze opisane - takich na szkoleniach brakuje.
Pełen profesjonalizm.
Szkolenie nie było przegadane o niczym, ale o konkretach, super!

Gratulujemy trenerowi i uczestnikom udanego szkolenia "Trade marketing. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży". Wszystkich zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji w zakresie działań marketingowych zapraszamy do skorzystania ze szkoleń dedykowanych managerom i specjalistom ds. marketingu, szczegóły na podstronie "Szkolenia marketing".

Źródło https://www.bonavigator.pl/dzialania-marketingowe-wspierajace-sprzedaz.html

Opr. DB

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.