Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). Przekazaniu wiedzy o strategiach wprowadzania nowego produktu i podniesieniu kompetencji w projektowania i wdrażania produktów poświęcone jest szkolenie online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" przygotowane i prowadzone przez Panią Hannę Adamiak, trenera praktyka marketingu i eksperta w zakresie new product development i product managementu.
2020-09-30, 13:40

Ocena i opinie o szkoleniu z wprowadzenia nowego produktu na rynek

W sierpniu odbyła się kolejna edycja e-szkolenia z projektowania i wdrażania nowych produktów. Pod koniec naszego warsztatu online poprosiliśmy jego uczestników o wypełnienie krótkiej ankiety oceniającej zajęcia. Ocenie podlegały trzy elementy szkolenia: wiadomości przekazywane przez trenera, sposób prowadzenia zajęć i przygotowanie do szkolenia. Z przyjemnością informujemy, samo szkolenie online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" oraz prowadzący je trener otrzymali najwyższą możliwą ocenę - 5,00 na 5,00 możliwych.

W ankietach uczestnicy uzasadniali również wystawione oceny. Wystawienie "piątek" najczęściej argumentowano taki opiniami:

"Wiedza przekazana w sposób jasny i zrozumiały. Sporo przykładów. Bardzo merytoryczne szkolenie."
"Interakcja z prowadzącym szkolenie i bieżąca reakcja na problemy."

Szkoleni również zgodnie stwierdzili, że wiedza i umiejętności uzyskane podczas zajęć znajdą zastosowanie w ich pracy zawodowej.

Szkolenia z wprowadzenia nowego produktu na rynek

Cieszymy się, że nasze szkolenie online przyczyniło się do podniesienia kompetencji zawodowych uczestników. Wszystkim zainteresowanym rozszerzenie wiedzy polecamy szkolenia stacjonarne z new product development - "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing" oraz szkolenia online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" prowadzone przez p. Hannę Adamiak.

opr. DB

Źródło https://www.bonavigator.pl/wprowadzenie-nowego-produktu-na-rynek.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.