Category management. Szkolenie na 5
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. Przekładając tą nieco akademicką definicję na język praktyki rynkowej możemy zadać sobie wiele pytań dotyczących sposobu funkcjonowania category management-u w organizacji biznesowej. Będą one dotyczyć roli, zadań i kompetencji Category Managera (CatMan-a), sposobu i narzędzi budowania kategorii produktowej (nie zawsze jest to takie oczywiście), metod doboru asortymentu i jego dostawców czy też sposobów wyznaczania celów sprzedażowych dla kategorii.
2020-01-17, 11:50

Kompleksowemu spojrzeniu na proces category management-u (od strategii do wyniku) i praktycznym umiejętnościom, które powinien posiadać i kształcić Category Manager jest poświęcone szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów" przygotowane i prowadzone przez trenera praktyka zarządzania kategorią - Panią Hannę Adamiak.

Jak uczestnicy oceniają szkolenie z category management?

28 i 29 listopada w Warszawie B&O NAVIGATOR zorganizowała kolejną edycję otwartą szkolenia z category management. Pod koniec zajęć uczestnicy zostali poproszeni, aby w dobrowolnych i anonimowych ankietach dokonać oceny trenera i szkolenia. Oceny dokonywano w skali punktowej od 1 (ocena najniższa) do 5 (ocena najwyższa). Z satysfakcją możemy poinformować, że zarówno trener i szkolenie uzyskał najwyższą możliwą ocenę - 5,00 na 5,00 we wszystkich trzech ocenianych aspektach (wiadomości, przygotowania do zajęć, sposobu prowadzenia szkolenia). Swoje oceny osoby biorące udział w zajęciach uzasadniły następująco:

"Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie, dużo przykładów z życia, praktyczne podejście do tematu, dużo wskazówek."
"Dobry kontakt z Trenerką. Trenerka nawiązuje do obecnej sytuacji lub problemu uczestnika w czasie prowadzenia zajęć, aby faktycznie pomóc w pracy. Pyta czego oczekujemy i mamy wpływ na sposób przeprowadzenia szkolenia."
"Bardzo przydatne szkolenie, wyłącznie praktyczne przykłady, nawiązywanie do aktualnej sytuacji zawodowej uczestników, dobra prezentacja, zadania typu "burza mózgów".

Uczestnicy szkolenia z category management-u wskazywali w swoich ankietach na rzeczy, które szczególnie im się podobały i stanowiły wartość szkolenia:

"Analiza SWOT, produkt - rdzeń, ćwiczenia i rozmowy."
"Przykłady z firm, różnych branż oraz możliwości dyskusji o własnych problemach w miejscu zatrudnienia."
"Kompetentny prowadzący, mały zespół, przyjazna atmosfera, wymiana dobrych praktyk."

Category management w formie otwartej i zamkniętej

Cieszymy się, że po raz kolejnych udało się nam spełnić oczekiwania naszych Klientów i przeprowadzić wysoko ocenione i efektywne szkolenie dla category managerów. Wszystkie osoby zainteresowane podniesieniem swoich kompetencji w zakresie zarządzania kategorią produktów zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach szkolenia "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów. Szkolenie dla Category Managerów" w formie otwartej lub zamkniętej. Szczegóły znajdują się na stronie szkolenia. Wystarczy kliknąć w temat szkolenia.

Źródło: https://www.bonavigator.pl/category-management-szkolenie-na-5.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.