Pricing. Jak zarządzać cenami?
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw.
2019-09-10, 13:24

Zagadnienia pricingu i zarządzania cenami, to również obszar kompetencyjny, w którym można zdobywać nową wiedzę (cały czas powstają i są rozwijane nowe strategie cenowe) i podnosić swoje umiejętności w kształtowaniu polityki cenowej i marketingu ceny. W propozycjach merytorycznych B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa znajduje się eksperckie szkolenie "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami", którego kolejna edycja odbyła się w Warszawie w dniach 29-30 sierpnia. Jest ono dwudniowym specjalistycznym warsztatem, którego celem jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego i nowoczesnego opracowania i wdrażania strategii cenowych.

Jak jest oceniane szkolenie z pricingu?

Pod zakończonym szkoleniu uczestnicy zostali poproszeni, aby w anonimowej i dobrowolnej ankiecie dokonać w skali 1-5 (1 - ocena najniższa a 5 - ocena najwyższa) oceny pracy trenera, przekazywanej wiedzy, przebiegu zajęć i formy prowadzenia szkolenia z pricingu.

Z dużą i niekłamaną satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenie z zarządzania cenami otrzymało najwyższą możliwą notę - 5,00 na 5,00 możliwą. Uczestnicy najczęściej w następujący sposób uzasadniali wystawione „piątki”:

"Bardzo dużo się nauczyłem. Świetne przekazywanie informacji".
"Praca na przykładach".
"Warsztatowe podejście - praca na case studies".

W ankiecie oceny szkolenia ze strategii cenowych zawarliśmy również trzy krótkie pytania zamknięte dotyczące:

  1. Tego czy szkolenie z pricingu spełniło oczekiwania uczestników? – Tak odpowiedziało 100% osób biorących udział w warsztacie.
  2. Gotowości do polecenia naszych zajęć innym osobom. – Tak odpowiedziało 100% uczestników szkolenia.
  3. Zastosowania wiedzy i umiejętności wyniesionych ze szkolenia w pracy zawodowej. – Tutaj również wszyscy (100%) zadeklarowali, że będą wykorzystywać wiedzę i umiejętności w swoich firmach.

Gratulujemy trenerowi bardzo udanego szkolenia. Wszystkim uczestnikom dziękujemy za wybór naszej firmy i poświęcenie swojego czasu na doskonalenie umiejętności zarządzania cenami.

Szkolenie z zarządzania cenami w dowolnej formie

Szkolenie "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami” jest organizowane w dwóch atrakcyjnych formach. Szkolenia otwartego rekomendowanego w sytuacji, gdy zainteresowane są 1 – 3/4 osoby, dostępne terminy znajdziecie Państwo harmonogramie szkoleń otwartych. Szkolenia zamkniętego dedykowanego grupie (4/5-12 osób) managerów / specjalistów z jednej firmy. Ofertę szkolenia zamkniętego można otrzymać po uprzednim kontakcie z B&O NAVIGATOR.

Opr. DB

Źródło: https://www.bonavigator.pl/pricing-jak-zarzadzac-cenami.html

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.