Emarketing. Szkolenie merytoryczne, rzeczowe, elastyczne
Prowadzenie regularnych i profesjonalnych działań marketingowych w internecie jest koniecznością przed, którą stoją działy marketingu i zatrudnieni w nich managerowie i specjaliści ds. marketingu. Trudno wyobrazić sobie firmę, która nie wykorzystuje ogromnego potencjału emarketingu, reklamy internetowej, content marketingu czy też mediów społecznościowych lub marketingu mobilnego.
2017-06-14, 13:34

W dniach 17 i 18 maja 2017 roku B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadziła kolejne szkolenie otwarte z emarketingu pt. "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny". Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym zajęcia był Pan Marcin Kozioł.

Jak oceniono szkolenie z emarketingu?

Po dwudniowym szkoleniu poprosiliśmy uczestników zajęć o dokonanie oceny szkolenia i przedstawienie swoich opinii za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Ocena kursu z e-marketingu została była dokonywana w skali 1-5 gdzie 1 jest oceną najniższą a 5 oceną najwyższą. Z satysfakcją stwierdzamy, że szkolenie zostało ocenione bardzo dobrze. 4,86 na 5,00 możliwych punktów to średnia ocena zajęć i trenera. Wyniki cząstkowe przedstawią się następująco: wiadomości - 4,71, przygotowanie do zajęć - 5,00, sposób prowadzenia - 4,86. Osoby biorące udział w szkoleniu z emarketingu tak uzasadniały swoją cenę warsztatu m.in. w takich opiniach:

"Ciekawe i konkretne informacje. Przestawienie przykładów / zastosowań".
"Jestem pod wrażeniem osoby prowadzącej :)".
"Duży zakres materiału w oparciu o przykłady praktyczne".
"Trener Marcin Kozioł był przygotowany do szkolenia. Jasno przedstawił program szkolenia".
"Merytorycznie, elastycznie, rzeczowo na temat".
"Przygotowanie oraz sposób prowadzenia zajęć a także atmosfera znakomite".

Ankieta oceniająca szkolenie "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny" zawierała również serię pytań zamkniętych dotyczących stopnia, w jakim szkolenie spełniło oczekiwania, gotowości do polecenia szkolenia z emarketingu innym osobom, zastosowania nabytych umiejętności i wiedzy w praktyce zawodowej uczestników.

Na pytanie:

"Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

"Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani w Pani / Pana firmie" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

"Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy" - TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

Co szczególnie podobało się uczestnikom szkolenia z emarketingu?

Od osób biorących udział w szkoleniu otrzymaliśmy również informację zwrotną o tym, co szczególnie podobało im się w kursie z marketingu internetowego:

"Przekazywanie prawdziwych faktów".
"Informacje praktyczne, co można monitorować, gdzie i jak - strony, linki - praktyczne informacje".
"Informacje dotyczące SEO".
"Tematy poruszane na szkoleniu przydadzą mi się w wykonywaniu mojej pracy".
"Przykłady video".
"Nowe aplikacje, mobilność internetu, innowacyjność".
"Profesjonalizm, wiedza zakres doświadczenia prowadzącego".

Gratujemy p. Marcinowi udanych, jak zwykle, zajęć. Cieszy nas, że szkolenie z emarketingu przyczyniło się do rozwoju kompetencji zawodowych jego uczestników. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami z kategorii "szkolenia z marketingu internetowego".

KONTAKT / AUTOR
Daniel Bogusz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.